Hej, jestem Paula! | Pierwszy post

wtorek, lutego 12, 2019

Utarło się, że pożegnania bywają trudne, ale ja Wam muszę powiedzieć, że powitania też. Pewnie zawitałabym tu już dużo wcześniej, gdyby nie fakt, że nie wiedziałam, co powinnam napisać w pierwszym poście... Ale jestem, w końcu, uff!

Jedno z moich ulubionych zdjęć - Pomadka Wibo Adorable Shy One
Skoro to czytacie, to podejrzewam, że już mnie trochę znacie. Jeśli jednak nigdy wcześniej o mnie nie słyszeliście (jak tu w takim razie trafiliście?), to polecam zajrzeć na mojego Instagrama i do zakładki O mnie. Mam nadzieję, że to nie Wasza ostatnia wizyta tutaj ;)


You Might Also Like

2 ♥

  1. Cześć! :) Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jak na razie mam całe szczęście dużo motywacji i pomysłów <3

      Usuń

Kontakt

Masz jakieś pytanie? Napisz na
beautically@gmail.com

Na wszystkie wiadomości staram się odpowiadać w ciągu 24 godzin.

Polub Beautically na Facebook'u