Nowości - styczeń | ColourPop, Maybelline, Pixi i Yankee Candle

wtorek, lutego 12, 2019

W styczniu, mimo licznych wyprzedaży, nie kupowałam dużo, ale za to moja lista zakupów na luty i marzec jest całkiem pokaźna. Zobaczymy ile podpunktów odhaczę. W marcu mam urodziny, to mogę sobie robić prezenty, prawda? ;) A teraz zapraszam Was na skromny styczniowy haul zakupowy.

PIXI BEAUTY
Marka Pixi Beauty w tym miesiącu naprawdę mnie ropieszczała - dotarły do mnie aż dwie piękne paczki z mnóstwem produktów. Uwielbiam różane kosmetyki, więc nie mogę się doczekać aż wszystko wypróbuję! Szczególnie zaciekawiło mnie nawilżające serum Rose Caviar Essence, mieszanka olejków Rose Oil Blend oraz Makeup Fixing Mist z wodą różaną i zieloną herbatą, więc to pewnie one jako pierwsze przejdą testy. Zdążyłam już zrobić mały research i fixer ma w Internecie naprawdę dobre opinie. Produkty Pixi Beauty możecie znaleźć m.in. w Sephorze oraz na Zalando.


COLOURPOP
Ta przesyłka to dla mnie totalne zaskoczenie, bo byłam pewna, że się zgubiła! Czekałam na nią aż dwa miesiące, ale chyba było warto, bo na pierwszy rzut oka zakochałam się w każdym z zamówionych kosmetyków. Zobaczymy, czy miłość pryśnie po pierwszym użyciu czy wręcz odwrotnie. A co dokładnie kupiłam? Dwie pomadki - metaliczną Morning Glory i satynową Pitter Ponder oraz błyszczyk z milionem drobinek w odcieniu Starburst. Do tego dobrałam pojedynczy prasowany cień Come and Get It oraz prawdziwą gwiazdę tego zamówienia, czyli Gliterally Obsessed Wish Me Luck. Bardzo zaintrygował mnie ten produkt, bo nie jest to zwykły brokat, a, jak opisuje producent, żelowa pasta z brokatem. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, więc na pewno dam Wam znać czy Gliterally Obsessed jest warte zakupu. Jedno jest pewne już teraz - błyszczy się cudownie! Wszystkie kosmetyki, oprócz cienia, pochodzą ze świątecznej kolekcji i są aktualnie dostępne w promocyjnych cenach.


MAYBELLINE
W sklepach internetowych kultowe pomadki SuperStay Matte Ink mają naprawdę atrakcyjne ceny. Nie mogłam się zdecydować, jaki kolor wybrać, więc moją kolekcję szminek uzupełniłam aż o cztery nowe odcienie - 15 Lover, 125 Inspirer, 60 Poet oraz 05 Loyalist. Niestety nie wszystkie okazały się trafione, najbardziej przypadł mi chyba do gustu mało popularny numerek 125. Przygotowuję już dla Was post z recenzją i porównaniem wszystkich kolorów, które aktualnie posiadam.

YANKEE CANDLE
Dodatkowo trochę zwariowałam na punkcie markowych świec, przyznaję - w zeszłym miesiącu przygarnęłam kilkanaście wosków i samplerów oraz dużą świecę. Niestety nie wszystkie załapały się tym razem na zdjęcia, ale pewnie pokażę Wam je przy jakiejś innej okazji. Zakochałam się w nowej kolekcji Yankee Candle Sunday Brunch - zarówno etykiety, kolory, jak i zapachy to całkowicie moja bajka!

Co Wam udało się ostatnio zakupić? Koniecznie dajcie znać w komentarzu, jeśli chcielibyście jeszcze przeczytać na blogu o którymś z powyższych produktów. 

You Might Also Like

6 ♥

  1. Śliczne zdjęcia jak zawsze ! ❤ ja się zakochałam w tym glitterze całym sercem �� buziaki Kasia ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przy każdym makijażu go używam, jest niesamowity! Dziękuję <3

      Usuń
  2. Świetne produkty! Toniki z Pixi również posiadam i póki co używałam tylko tego Glow i uwielbiam go! :) Pomadki z Maybelline muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kochana sporo tych nowości ��Pixi, Maybelline i Yankee Candle uwielbiam �� Aż pozazdrościłam tych wosków ��
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Masz jakieś pytanie? Napisz na
beautically@gmail.com

Na wszystkie wiadomości staram się odpowiadać w ciągu 24 godzin.

Polub Beautically na Facebook'u